Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je het verkeerde artikel besteld, wil je toch een ander product of wil je je adres wijzigen? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je je bestelling annuleren.

  • Ga naar mijn bestellingen in je account.
  • Klik op Bestelling bekijken/annuleren.
  • Klik op Bestelling annuleren om de gehele bestelling te annuleren of op Artikel annuleren om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.

Gelieve met het onderstaande rekening te houden:

  • De opties Artikel annuleren en Bestelling annuleren zijn enkel voor een beperkte tijd actief. Daarna kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.
  • Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kunt vanzelfsprekend een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
  • Bestellingen waarbij een cadeaubon gebruikt werd, kunnen enkel geheel geannuleerd worden.
  • Partnerartikelen: partnerartikelen kunnen enkel samen geannuleerd worden. Afzonderlijke partnerartikelen kunnen enkel geannuleerd worden als je slechts één partnerartikel besteld hebt.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over koopjes, trends en een heleboel outfitinspiratie.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.