Een aanmaning ontvangen na een betaling?

Aanmaningen worden automatisch verstuurd wanneer er binnen het betaaltermijn van 14 dagen geen volledige betaling is ontvangen. Dit kan voorkomen bij een vooruitbetaling of bij de optie betaling op rekening.

Heb je binnen die 14 dagen wel het bedrag betaald, maar ontvang je nog wel een aanmaning, dan kan het zijn dat de betaling en de aanmaning elkaar gekruist hebben. In dat geval mag je de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Wanneer we een betaling hebben verwerkt, krijg je hier altijd een bevestiging van per e-mail. Blijft deze bevestiging uit, neem dan contact op met de klantenservice.

Belangrijk is dat het betalingskenmerk (dit is het bestelnummer) juist wordt ingevuld. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd van je betaling 2 tot 5 werkdagen kan duren.

Heb je (een deel van) de bestelling geretourneerd en wacht je op het nieuwe factuurbedrag, dan kan het ook zijn dat je een aanmaning ontvangt. Als je aanmaningen wilt voorkomen, adviseren we om toch het hele factuurbedrag op voorhand te betalen. Wanneer je retourzending is verwerkt, krijg je het geld teruggestort.

Neem contact met ons op: