Om je betaling op de juiste manier te kunnen verwerken, is het belangrijk dat je je 14-cijferige bestelnummer invult als betalingskenmerk of vrije mededeling. Je vind deze in de bestelbevestiging die je van ons per e-mail ontvangen hebt, of in je account bij Mijn bestellingen.
Indien je een fout gemaakt hebt bij het overschrijven van je betaling, of als je het bestelnummer bent vergeten te vermelden, willen we je vragen om 5 werkdagen af te wachten. Het kan namelijk zijn dat we het bedrag naar je terugstorten, of dat we de betaling alsnog op de juiste manier kunnen verwerken.
Zijn de 5 werkdagen voorbij en heb je nog geen betalingsbevestiging of terugbetaling ontvangen? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via een van onderstaande contactkanalen. Om je verder te kunnen helpen ontvangen we graag de volgende gegevens:
- Je bestelnummer
- Datum van betaling
- IBAN van de rekening waarmee je betaald hebt
- Naam van rekeninghouder van de rekening waarmee je betaald hebt
Gerelateerde vragen