Betalingskenmerk vergeten te vermelden bij betaling

Betalingskenmerk vergeten te vermelden bij betaling

Het betalingskenmerk van je bestelling komt altijd overeen met je 14-cijferige bestelnummer. Ben je vergeten deze in te vullen of heb je een incorrect bestelnummer ingevuld? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Om je betaling alsnog correct te kunnen verwerken, ontvangen we graag de volgende informatie:

  • Je bestelnummer
  • Naam van rekeninghouder
  • IBAN
  • Datum van overschrijving. 

**Momenteel duurt het wat langer dan gewoonlijk om betalingen met een onjuist betalingskenmerk aan de juiste bestelling te koppelen, onze excuses hiervoor. 


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 5 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe we jouw gegevens precies verwerken. Je kan je op elk moment afmelden.