Een aanmaning ontvangen?

Een aanmaning ontvangen?

Aanmaningen worden automatisch verstuurd, wanneer er na de betalingstermijn van 14 dagen nog een openstaand bedrag is voor je bestelling.

Ik heb mijn bestelling al betaald 
Heb je binnen de 14 dagen wel het bedrag betaald, maar ontvang je toch een aanmaning? Dan kan het zijn dat je betaling nog verwerkt moet worden. Houd er rekening mee dat dit 2 tot 5 werkdagen kan duren. Om je betaling goed te kunnen verwerken is het belangrijk dat het betalingskenmerk (je bestelnummer) correct wordt ingevuld. 

Wanneer je factuur volledig betaald is, krijg je hier altijd een bevestiging van per e-mail. Blijft deze bevestiging ondanks betaling uit, neem dan contact op met de klantenservice.**

Ik heb mijn bestelling geretourneerd
De verwerking van een retourzending kan tot aan 14 dagen duren. Om aanmaningen te voorkomen raden we daarom aan je retourzending altijd binnen de betalingstermijn van 14 dagen te doen. In het geval van een gedeeltelijke retourzending kun je dan ook gerust het nieuwe factuurbedrag in de retourbevestiging afwachten. 

Is je retourzending al langer dan 14 dagen onderweg en ontvang je een aanmaning? Neem dan contact met ons op.

**Momenteel duurt het wat langer dan gewoonlijk om betalingen met een onjuist betalingskenmerk aan de juiste bestelling te koppelen, onze excuses hiervoor. 


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 5 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe we jouw gegevens precies verwerken. Je kan je op elk moment afmelden.