Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam

Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam

De bezorger van bpost of UPS biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet thuis zijn tijdens de eerste bezorgpoging dan ontvang je hiervan een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link.

De bezorger laat dan weten met de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Eerstvolgende werkdag vindt een nieuwe afleverpoging plaats;
  • De bestelling is afgegeven bij de buren;
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 5 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe we jouw gegevens precies verwerken. Je kan je op elk moment afmelden.