- Mijn artikel is defectIndien een artikel defect is, dien je een claim in. Vul dit formulier in om je klacht te verwerken ...
- Hoe stuur ik een artikel retour?Via de onderstaande opties kan je een artikel van Zalando aan ons terugsturen. Geef je retourzending kosteloos …
- Retourneer je bestelling met UPSOm je een nieuw alternatief te bieden om een nieuw retourlabel te verkrijgen en je retourzending te doen, zijn we momenteel de nieuwe retourservice van UPS uit aan het testen ...
- Ik heb geen retourlabel ontvangenIndien je geen retourlabel hebt ontvangen bij je bestelling, kun je deze gemakkelijk aanmaken ...
- TerugbetalingDe verwerking van je retourzending kan tot aan 10 dagen duren voor Zalando artikelen, en 14 dagen voor partnerartikelen ...
- Partnerartikel retournerenEen partnerartikel retourneren? Het volgende is belangrijk om te weten ...
- Artikel ruilen?Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen ...
- Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos retourneren?Je kunt gerust meerdere bestellingen in één doos retourneren. Voeg dan wel alle retourformulieren ...
- Wat betaal ik als ik niet mijn hele bestelling behoud?Wanneer je binnen de betaaltermijn van 14 dagen retourneert, dan hoef je alleen de behouden artikelen te betalen ...
- RetourvoorwaardenAlle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 100 dagen ...
- Garantie bij ZalandoZalando biedt op alle artikelen een wettelijke garantie van 2 jaar. Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat je …
- Kan ik een mondmasker retourneren?We beschouwen mondmasker als een hygiëneproduct dat niet kan worden geretourneerd ...