Ik heb geen retourlabel ontvangen

Ik heb geen retourlabel ontvangen

Indien je geen retourlabel hebt ontvangen bij je bestelling, kun je deze gemakkelijk aanmaken in je eigen account. Wanneer je een retourzending aanmeldt via ‘artikelen terugzenden’, wordt er automatisch een nieuw retourdocument voor je aangemaakt. Je kunt deze vervolgens in de volgende stap downloaden als PDF-bestand en afdrukken. 

Heb je je retour al wel aangemeld, maar ben je vergeten het retourdocument te downloaden? Nadat je je retourzending hebt aangemeld kun je het retourdocument ook altijd onder ‘mijn retourzendingen’ terugvinden.

Als je een partnerartikel wilt retourneren en geen geldig retourlabel hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft hieronder contact op met onze klantenservice.

Gerelateerde vragen:


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 5 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe we jouw gegevens precies verwerken. Je kan je op elk moment afmelden.