faq | Verzending & levering | Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je kunt het artikel dan het beste meteen retourneren. Je kunt op je Zalando-account bij de retouraanmelding aangeven dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Vervolgens kan je op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien het beschikbaar is, raden wij je aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is. 

In het geval dat je de tweede keer wederom één of meerdere verkeerde artikelen hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.