faq | Bestellen | Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je het verkeerde artikel besteld, wil je toch een ander product of wil je je adres wijzigen? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je je bestelling annuleren.

  • Ga naar mijn bestellingen in je account.
  • Klik op Bestelling bekijken/annuleren.
  • Klik op Bestelling annuleren om de gehele bestelling te annuleren of op Artikel annuleren om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.

Gelieve met het onderstaande rekening te houden:

  • De opties Artikel annuleren en Bestelling annuleren zijn enkel voor een beperkte tijd actief. Daarna kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.
  • Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kunt vanzelfsprekend een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
  • Bestellingen waarbij een cadeaubon gebruikt werd, kunnen enkel geheel geannuleerd worden.
  • Partnerartikelen: partnerartikelen kunnen enkel samen geannuleerd worden. Afzonderlijke partnerartikelen kunnen enkel geannuleerd worden als je slechts één partnerartikel besteld hebt.

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.