Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen

Wanneer je de bevestigingsmail van de verzending niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om jouw spammails te controleren.Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 5 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.