Faq | Verzending & levering | Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam

Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam

De bezorger van bpost, DPD, GLS of UPS biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet thuis zijn tijdens de eerste bezorgpoging dan ontvang je hiervan een afwezigheidsbericht. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, per e-mail of via de Track & Trace link.

De bezorger laat dan weten met de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Eerstvolgende werkdag vindt een nieuwe afleverpoging plaats. Je bestelling kan bij een tweede afleverpoging door een andere koerier geleverd worden;
  • De bestelling is afgegeven bij de buren;
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt.

Gerelateerde vragen:


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Icon is missing
Chat met ons

De snelste manier om je bestellingen, retouren, terugbetalingen en méér te controleren

Jouw inbox

Ontvang updates per e-mail van zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.