faq | Mijn account | Je adres wijzigen?

Je adres wijzigen?

In je persoonlijke account kun je jouw standaard factuur- en afleveradres instellen. Ga voor het aanpassen van je adres naar 'Mijn adresgegevens'.

Controleer je adresgegevens zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt. Houd er rekening mee dat als je bij 'Standaard verzendadres' geen adres invoert, het factuuradres gebruikt wordt als afleveradres. Is het factuuradres afwijkend van het afleveradres, voer dan twee verschillende adressen in.

Je kunt een pakket ook laten bezorgen bij familie, vrienden of op je werk. Als je een kantooradres gebruikt is het niet nodig de bedrijfsnaam te vermelden.

Na het definitief maken van je bestelling, kan het afleveradres niet meer gewijzigd worden. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor je doen. Besteed dus extra aandacht aan het opgeven van het juiste adres.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat.

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil je graag -10%* op je volgende bestelling?

Ontvang updates per e-mail van Zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van nieuwe collecties en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.