Faq | Verzending & levering | Meerdere bestellingen in één pakket

Meerdere bestellingen in één pakket

Heb je een pakket te weinig ontvangen?

In sommige gevallen sturen we je meerdere bestellingen in één pakket toe - je wordt hierover geïnformeerd in de verzendbevestiging. We bundelen je bestellingen om je artikelen op de snelste, meest milieuvriendelijke manier te bezorgen.

Indien je twijfelt of je al je artikelen hebt ontvangen, kun je het beste direct in het pakket controleren of deze artikelen van meerdere bestellingen bevat. Niet zeker? In je klantenaccount kun je op elk moment zien welke artikelen bij welke bestelling horen. Het kan zijn dat een van de bestellingen in het klantenaccount de status "Verzonden" behoudt als deze samen met een andere bestelling wordt verzonden.

Hoe betaal ik voor bestellingen die samen zijn geleverd?

Als je ervoor hebt gekozen om je bestellingen per factuur te betalen en ze zijn samen geleverd, betaal dan elke bestelling apart. Het is belangrijk om het 14-cijferige bestelnummer als betalingskenmerk aan te geven bij de transactie. Betalingen voor meerdere bestellingen kunnen niet worden gecombineerd.

Wil je artikelen retourneren?

Je kunt artikelen van de bestellingen natuurlijk ook in één pakket naar ons terugsturen. Gebruik hiervoor simpelweg het bijgevoegde retourlabel.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Icon is missing
Chat met ons

De snelste manier om je bestellingen, retouren, terugbetalingen en méér te controleren

Jouw inbox

Ontvang updates per e-mail van zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.