Faq | Verzending & levering | Wat is de levertijd?

Wat is de levertijd?

Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd - deze is afhankelijk van het soort artikel en de verzendmethode. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Via deze link kun je de exacte leverdatum vinden zodra deze door de koerier is ingepland.

Als (een deel van) je bestelling uit partnerartikelen bestaat, dan ontvang je deze in een aparte levering die direct vanuit de partner aan je verstuurd wordt. Dit kan betekenen dat de levertijd van deze partnerartikelen afwijkt van de levertijd van de Zalando artikelen. Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen, zal deze binnen maximaal zeven dagen worden geactiveerd. Als de link eenmaal actief is, maak je geen zorgen als deze niet dagelijks wordt bijgewerkt. Mocht je na vijf dagen geen update zien, neem dan contact met ons op.

Dit geldt ook voor artikelen met langeafstandslevering. Omdat deze vanuit een magazijn verder weg moeten komen, duurt het een dag of twee langer voordat de tracking link actief wordt en ze je bereiken.

Wil je het sneller ontvangen? Dit kan wanneer de Express-levering wordt aangeboden.

Gerelateerde vragen:


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar. Er kan een wachttijd zijn van 2 minuten.

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag:

08.00-22.00

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Jouw inbox

Ontvang updates per e-mail van zalando.be

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.