Khujo kwam in 1996 ter wereld als jassenmerk voor mannen. Geïnspireerd door de leren jassen in oude films richtte de ontwerper van het merk zich volop op leren herenjassen. Die vallen op door hun getailleerde snit en bijzonder kwaliteitsvol design. Ondertussen is Khujo uitgegroeid tot een merk met complete collecties voor zowel dames als heren. In de heren- en damescollecties vind je vooral kleding met een sterke look, die zelfvertrouwen uitstraalt. Khujo kijkt naar de trends van het moment, maar doet er zijn eigen ding mee. Dat resulteert steeds in unieke en stoutmoedige stukken. Het merk geeft niet om grote reclamecampagnes en wil daar dus ook geen miljoenen aan uitgeven. Het vertrouwen dat Khujo heeft in de sterkte van de kleding, blijkt voldoende geweest om met alleen mond-tot-mondreclame een echte naam voor zichzelf te maken in de modewereld. Met Khujo weet je dus zeker dat je kledingstukken draagt van een merk enig in zijn soort.

Stoer en stoutmoedig, Khujo barst van het zelfvertrouwen

Wie vooral gek is van de jassencollectie van Khujo, mag op z'n beide oren slapen. Ook voor vrouwen zijn er ondertussen heel wat coole en vindingrijke jassen, niet alleen in leer, maar in een waaier aan stoffen. Daarbij creëerde Khujo ook andere kledingstukken, zoals tops, truien en jumpsuits met een wanderlust-gevoel voor vrouwen, en T-shirts, hemden en pullovers die robuust en vaak bijzonder mannelijk zijn door de strakke pasvorm. Khujo richt zich op mannen en vrouwen die niet alleen mooie kleding willen, maar die een creatieve, passionele en uitbundige levensstijl nastreven. Met stress over je look uit de weg, helpt Khujo je floreren.